Problem
- Zmywarka nosi widoczne ślady uszkodzeń
- Nowa zmywarka jest uszkodzona
- Zmywarka została dostarczona już uszkodzona
Dotyczy
- Zmywarki do zabudowy
- Zmywarki wolnostojące
Rozwiązanie
1. Jeżeli uszkodzenie zostało wykryte podczas rozpakowywania urządzenia:
- Należy bezzwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą, aby zgłosić uszkodzenie dostarczonego urządzenia.
- Dane kontaktowe sprzedawcy znajdziesz na fakturze lub dowodzie dostawy.
2. Jeżeli uszkodzenie zostało wykryte podczas instalacji lub pierwszego użycia:
- W takim przypadku również należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby powiadomić go o uszkodzeniu.
- Jeśli podczas podczas pierwszego użycia urządzenie zasygnalizowało błąd lub problem funkcjonalny możesz zgłosić to również do naszego Biura Obsługi Klienta w ramach gwarancji. Warunki gwarancji znajdziesz na naszej stronie.
3. Jeśli chcesz naprawić urządzenia na własny koszt:
- W celu znalezienia części możesz odwiedzić stronę internetową naszego sklepu internetowego lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
- W celu umówienia się na naprawę odpłatną lub poznania dostępnych usług skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Ważne: Jeśli zmywarka wyświetla kod błędu, zapamiętaj go lub zapisz i podaj podczas zgłaszania problemu. Jest to bardzo istotna informacja, która może wydatnie skrócić czas naprawy.
Ostrzeżenie: Nie zalecamy używania produktu, dopóki problem nie zostanie całkowicie usunięty.