Problem
- Wyświetlacz nie pokazuje wskaźnika łączności bezprzewodowej
- Nie można połączyć się z urządzeniem
Dotyczy
- Pralka z funkcją WiFi
- Suszarka z funkcją WiFi
Rozwiązanie
1. Sprawdź siłę sygnału sieci WiFi.
2. Upewnij się, że połączenie bezprzewodowe jest włączone.
Sprawdź rozdział „Konfigurowanie połączenia bezprzewodowego z pralką/suszarką” w rozdziale „WiFi - Konfiguracja łączności” w instrukcji obsługi. Możesz pobrać instrukcję obsługi tutaj.
Zapoznaj się z artykułem: Jak połączyć urządzenie z aplikacją
Po zastosowaniu opisanej konfiguracji i włączeniu modułu WiFi w urządzeniu, usłyszysz pojedynczy sygnał dźwiękowy (piknięcie), a na wyświetlaczy pojawi się komunikat ON, należy wtedy zwolnić przytrzymywane przyciski na panelu sterowania urządzenia.
3. Sprawdź swoją sieć domową i router.
Należy użyć sieci 2,4 GHz (802.11 B / G / N) z hasłem WPA2-PSK. Obecnie większość routerów jest dwuzakresowych z pasmami 2,4 GHz i 5 GHz. Pasma używają tego samego hasła z uwzględnieniem wielkości liter. Zapytaj swojego usługodawcę internetowego, czy potrzebujesz pomocy z ustawieniami routera.
4. Uruchom ponownie router.
5. Skontaktuj się z dostawcą usług bezprzewodowych, jeśli występują dalsze problemy z siecią bezprzewodową.