Problem
- Na wyświetlaczu płyty indukcyjnej pojawia się kod błędu F3
- Funkcja SenseBoil® nie działa
Dotyczy
- Płyty indukcyjne z funkcją SenseBoil®
Rozwiązanie
- Aby zapewnić bezpieczne i skuteczne gotowanie, upewnij się, że powierzchnia płyty grzejnej jest sucha przed jej użyciem.
- Nie włączaj żadnych pól grzejnych bez naczyń lub garnków na nich. Pusty tryb grzania może prowadzić do uszkodzenia płyty i marnotrawienia energii.
- Dbaj o odpowiednie proporcje podczas gotowania w garnkach. Napełnij garnek od połowy do trzech czwartych zimną wodą, pozostawiając wolne 4 cm poniżej krawędzi garnka. Użyj od 1 litra do 5 litrów wody, przy czym całkowita masa wody (lub wody i ziemniaków) powinna wynosić od 1 do 5 kg.
- Unikaj gotowania na płycie grzejnej żywności innej niż woda i ziemniaki. Utrzymywanie się tych zasad pomoże w efektywnym gotowaniu, oszczędzaniu energii i utrzymaniu bezpiecznego środowiska kuchennego.
Przyczyna
- Kod błędu F3 wskazuje, że w garnku jest za dużo lub za mało wody lub gotowane są inne produkty niż woda i ziemniaki.