Problem
- Płyta indukcyjna / ceramiczna wyświetla komunikat o błędzie E8 lub E822
- Kod błędu E8 na płycie indukcyjnej / ceramicznej
Dotyczy
- płyta indukcyjna do zabudowy
- płyta ceramiczna (elektryczna)
- kuchnia wolnostojąca
Rozwiązanie
Kod błędu E8 lub podobny może mieć następujące przyczyny:
1. W przypadku nowej instalacji: Płyta grzewcza została nieprawidłowo podłączona do sieci elektrycznej.
Należy skontaktować się z wykwalifikowanym elektrykiem, który zainstalował urządzenie.
2. Urządzenie działało prawidłowo, ale po pewnym czasie użytkowania pojawił się błąd E8: Płyta grzewcza sygnalizuje błąd elektroniki sterowania.
Uruchom ponownie płytę grzewczą i sprawdź, czy po ponownym włączeniu działa prawidłowo.
Uwaga: Aby ponownie uruchomić urządzenie, należy odłączyć je od zasilania i odczekać co najmniej 30 sekund przed ponownym włączeniem.
W przypadku urządzeń do zabudowy nie ma potrzeby fizycznego odłączania kabla - urządzenie można odłączyć za pomocą domowego wyłącznika prądowego RCD.
2. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Jeśli powyższe wskazówki nie pozwolą rozwiązać problemu, zaleca się zamówienie wizyty serwisanta.
Ostrzeżenie: nie zaleca się użykowania urządzenia do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć urządzenie od zasilania i nie podłączać go ponownie do czasu uzyskania pewności, że wyeliminowano wszystkie nieprawidłowości.
Przyczyna
- Komunikat o błędzie E8 lub podobny (E8xx) wskazuje, że urządzenie jest podłączone nieprawidłowo (nowa instalacja) lub wystąpił problem z elektroniką urządzenia