Problem
- Płyta grzejna wyświetla komunikat o błędzie E5
Dotyczy
- płyta indukcyjna do zabudowy
- kuchenka wolnostojąca z płytą indukcyjną
Rozwiązanie
1. Odłączyć urządzenie od zasilania na co najmniej 30 sekund.
Podłączyć urządzenie i ponownie je włączyć.
2. Skontaktować się z autoryzowanym centrum serwisowym
Jeśli powyższe wskazówki nie pozwolą rozwiązać problemu, zaleca się zamówienie wizyty serwisanta w celu diagnozy problemu i naprawy urządzenia.
Ostrzeżenie: nie zaleca się użytkowania urządzenia do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć urządzenie od zasilania i nie podłączać go ponownie do czasu uzyskania pewności, że wyeliminowano wszystkie nieprawidłowości.
Przyczyna
- Komunikat o błędzie E5 sygnalizuje problem z fazą lub napięciem zasilania.