Problem
- Urządzenie nie działa / nie można go włączyć
- Nagrzewają się tylko dwa pola grzejne
- Na wyświetlaczu pojawia się komunikat o błędzie E3, E311 lub E312 (w niektórych przypadkach emitowany jest również sygnał dźwiękowy)
- Na wyświetlaczu pojawia się komunikat o błędzie E8 lub E822
- Przepala się bezpiecznik płyty grzejnej
Dotyczy
- płyta indukcyjna do zabudowy
- kuchenka wolnostojąca z płytą indukcyjną
Rozwiązanie
W przypadku nowej instalacji płyty grzewczej wyżej wymienione problemy z reguły oznaczają, że podłączenie płyty indukcyjnej przebiegło nieprawidłowo / niezgodnie z instrukcją instalacji
Uwaga: Nowa instalacja oznacza jedno z poniższych:
- Nowe urządzenie zostało pierwszy raz podłączone do zasilania elektrycznego.
- Urządzenie jest podłączone do innego gniazda elektrycznego.
1. Należy sprawdzić, czy w gnieździe elektrycznym jest napięcie.
W tym celu należy podłączyć inne urządzenie i sprawdzić, czy działa prawidłowo.
Jeśli gniazdo elektryczne nie działa, należy skontaktować się z uprawnionym elektrykiem, aby wyeliminować problem.
2. Należy sprawdzić, czy bezpiecznik jest sprawny.
Sprawdzić, czy przyczyną nieprawidłowego działania jest bezpiecznik.
Jeżeli nadal będzie następowało wyzwalanie bezpiecznika, należy skontaktować się z wykwalifikowanym elektrykiem.
3. Należy skontaktować się z wykwalifikowanym elektrykiem, który zainstalował urządzenie.
Jeśli powyższe porady nie rozwiążą problemu, zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta Electrolux
Uwaga: zależnie od rodzaju usterki klient może zostać obciążony kosztami wizyty serwisanta, nawet w trakcie obowiązywania gwarancji
Ostrzeżenie: nie zaleca się użytkowania urządzenia do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć urządzenie od zasilania i nie podłączać go ponownie do czasu uzyskania pewności, że wyeliminowano wszystkie nieprawidłowości.