Problem
- Urządzenie ma przebicie na obudowie
- Urządzenie razi prądem
Dotyczy
- Piekarniki
- Pralki
- Suszarki
- Zmywarki
- Chłodziarko-Zamrażarki
- Chłodziarki
- Zamrażalki
- Okapy
- Mikrofalówki
- Pralko-Suszarki
Rozwiązanie
- Prosimy o podłączenie urządzenia bezpośrednio do gniazdka elektrycznego wyposażonego w uziemienie.
- W przypadku braku oczekiwanych rezultatów zaleca się kontakt z Biurem Obsługi Klienta
UWAGA!
Nie korzystaj z urządzenia, jeśli obserwowane są wymienione objawy. Dla zapewnienia bezpieczeństwa, należy niezwłocznie odłączyć urządzenie od źródła zasilania. W pierwszej kolejności zaleca się odcięcie dopływu prądu do gniazdka przez wyłączenie odpowiednich bezpieczników, a następnie bezpieczne odłączenie urządzenia od gniazdka elektrycznego.
Przyczyna
- brak uziemiania w podłączeniu do prądu
- urządzenie podłączone do przedłużacza
- uszkodzony kabel zasilający