Urządzenie ma przebicie na obudowie / Urządzenie razi prądem

Ostatnia aktualizacja 21.08.2024 09:13

Problem

  • Urządzenie ma przebicie na obudowie
  • Urządzenie razi prądem 

Dotyczy

  • Piekarniki
  • Pralki
  • Suszarki
  • Zmywarki
  • Chłodziarko-Zamrażarki
  • Chłodziarki
  • Zamrażalki
  • Okapy
  • Mikrofalówki
  • Pralko-Suszarki

Rozwiązanie

  1. Prosimy o podłączenie urządzenia bezpośrednio do gniazdka elektrycznego wyposażonego w uziemienie.
  2. W przypadku braku oczekiwanych rezultatów zaleca się kontakt z Biurem Obsługi Klienta

UWAGA!

Nie korzystaj z urządzenia, jeśli obserwowane są wymienione objawy. Dla zapewnienia bezpieczeństwa, należy niezwłocznie odłączyć urządzenie od źródła zasilania. W pierwszej kolejności zaleca się odcięcie dopływu prądu do gniazdka przez wyłączenie odpowiednich bezpieczników, a następnie bezpieczne odłączenie urządzenia od gniazdka elektrycznego.

Przyczyna

  • brak uziemiania w podłączeniu do prądu 
  • urządzenie podłączone do przedłużacza 
  • uszkodzony kabel zasilający
Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Znajdź instrukcję obsługi
Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.