Piekarnik wyświetla kod błędu F602 lub F603

Ostatnia aktualizacja 28.03.2024 11:29

Problem

  • Piekarnik wyświetla kod błędu F602 lub F603

Dotyczy

  • Piekarnik do zabudowy z funkcją WiFi

Rozwiązanie

1. Wyłącz i włącz piekarnik.

KOD WYŚWIETLACZA

OPIS

F602, F603Sygnał Wi-Fi nie jest dostępny


2. Upewnij się że twój router działa poprawnie, włącz i wyłącz router

3. Upewnij sie że inne urządzenia (np. smartfon, laptop) podłączone do twojej domowej sieci bezprzewodowej działają poprawnie, tzn. połączenie WiFi jest stabilne i można korzystać z internetu.

Jeśli występuje problem z połączeniem internetowym skontaktuj się z twoim dostawcą usług internetowych w celu rozwiązania problemu.

2. Gdy jeden z powyższych komunikatów o błędach nadal pojawia się na wyświetlaczu piekarnika oznacza, że moduł mógł zostać wyłączony.

W takim przypadku skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

W przypadku wystąpienia powyższych kodów pozostałe funkcje piekarnika będą działać normalnie.

Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.

Znajdź instrukcję obsługi
Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Connectivity
Connectivity

Poznaj nasze nowoczesne urządzenia i stwórz bez wysiłku swój inteligentny dom.