Problem
- Piekarnik wyświetla kod błędu F602 lub F603
Dotyczy
- Piekarnik do zabudowy z funkcją WiFi
Rozwiązanie
1. Wyłącz i włącz piekarnik.
KOD WYŚWIETLACZA | OPIS |
---|---|
F602, F603 | Sygnał Wi-Fi nie jest dostępny |
2. Upewnij się że twój router działa poprawnie, włącz i wyłącz router
3. Upewnij sie że inne urządzenia (np. smartfon, laptop) podłączone do twojej domowej sieci bezprzewodowej działają poprawnie, tzn. połączenie WiFi jest stabilne i można korzystać z internetu.
Jeśli występuje problem z połączeniem internetowym skontaktuj się z twoim dostawcą usług internetowych w celu rozwiązania problemu.
2. Gdy jeden z powyższych komunikatów o błędach nadal pojawia się na wyświetlaczu piekarnika oznacza, że moduł mógł zostać wyłączony.
W takim przypadku skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
W przypadku wystąpienia powyższych kodów pozostałe funkcje piekarnika będą działać normalnie.