Problem
- Aplikacja Electrolux/ AEG Kitchen nie jest dostępna w AppStore ani Google Play.
- Nie mogę znaleźć aplikacji Kitchen w AppStore lub Google Play.
- Komunikat "This app is currently not available in your country or region"
Dotyczy
- Aplikacja AEG / Electrolux Kitchen
Rozwiązanie
Aplikacja My Kitchen jest dostępna w wybranych krajach, gdzie produkt został oficjalnie wprowadzony na rynek. Aby sprawdzić dostępność aplikacji w Twoim kraju, upewnij się, że kraj lub terytorium Twojego konta w sklepie aplikacji (App Store) odpowiada krajowi, w którym zakupiłeś produkt. Jeśli Twoje konto App Store jest powiązane z krajem, w którym aplikacja My Kitchen nie jest jeszcze dostępna, będziesz musiał zaktualizować kraj na koncie App Store.
Jeśli Twoje konto App Store jest już połączone w odpowiednim kraju, ale nadal nie możesz znaleźć aplikacji My Kitchen, pomimo możliwości wyszukiwania i pobierania innych aplikacji, zalecamy skontaktować się z najbliższym Biurem Obsługi Klienta Electrolux. Nasi specjaliści pomogą Ci zdiagnozować problem i znaleźć rozwiązanie.
Pamiętaj, że dostępność aplikacji może się różnić w zależności od regionu i modelu urządzenia.
iOS (Apple): Aby sprawdzić, z jakim krajem lub terytorium jest połączone konto App Store, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami (może ulec zmianie):
- Odblokuj telefon i przejdź do aplikacji „App Store”
- Kliknij zdjęcie profilowe w prawym górnym rogu w aplikacji
- Kliknij swoje imię i nazwisko (nazwę konta) w wyskakującym okienku, aby otworzyć stronę Konto
- Zweryfikuj swoją tożsamość za pomocą odcisku palca lub hasła — zgodnie z zaleceniami
- Na stronie „Konto” kliknij Kraj/Region, a następnie sprawdź aktualny kraj lub terytorium, do którego dołączony jest App Store
Dla systemu Android (Google) : Aby sprawdzić, z jakim krajem lub terytorium jest połączone konto Google Play, postępuj zgodnie z instrukcją