Problem
- Kuchenka mikrofalowa nie przygotowuje popkornu.
- Popcorn jest przypalony.
- Nie da się zrobić popcornu w mikrofalówce.
- Jak zrobić popcorn w mikrofali?
Dotyczy
- Kuchenki mikrofalowe
- Kompaktowe mikrofalowe do zabudowy
Rozwiązanie
Czy w każdej mikrofalówce przygotuję popcorn?
Jeśli masz problem ze zrobieniem popcornu w swojej mikrofali, sprawdź w pierwszej kolejności czy Twoje urządzenie jest wyposażone w funkcję jego przygotowywania,
- kuchenka mikrofalowa oraz kompaktowe mikrofale do zabudowy są wyposażone w funkcję pozwalającą na przygotowanie popcornu.
- piekarniki kompaktowe z funkcją mikrofali nie są wyposażone w funkcję przygotowania popcornu.
W instrukcji obsługi urządzenia znajdziesz wskazówki dotyczące przygotowania popcornu:
- Funkcja przygotowywania popcornu może mieć nazwę Popcorn lub Prażona kukurydza i być oznaczona symbolem:
- Jeśli podczas uruchomienia urządzenie wymaga ustawienia mocy, w instrukcji znajdziesz zalecany poziom mocy, np. zakres mocy: 700 - 1000 W
Wskazówki dotyczące przygotowania popcornu w mikrofali
- Umieszczaj torebkę z popcornem na środku szklanego talerza (kompaktowa mikrofala do zabudowy) lub na podstawce obrotowej (kuchenka mikrofalowa) - dołączone wyposażenie do urządzenia opisane jest w instrukcji obsługi.
- Wybieraj dedykowana funkcję do prażenia kukurydzy, np. Popcorn lub Prażona kukurydza.
- Ustawiaj funkcję przygotowywania popcornu na odpowiedni czas, który zalecany jest w przepisie lub opakowaniu.
- Jeśli używasz akcesoriów do popcornu, sprawdź czy są one odpowiednie do Twojego urządzenia.
Pamiętaj!
Podstawą prawidłowego funkcjonowania każdego urządzenia AGD jest jego regularna konserwacja oraz czyszczenie. Dedykowane środki do usuwania brudu w mikrofalówce znajdziesz w naszym sklepie internetowym.
Co zrobić, gdy funkcja prażenia kukurydzy nie działa?
Jeśli Twoja mikrofala nie przygotowuje popcornu:
- Upewnij się, czy Twoje urządzenie posiada funkcje pozwalającą na przygotowanie prażonej kukurydzy - sprawdź w instrukcji obsługi.
- Jeśli posiada, zweryfikuj czy uruchamiasz właściwą funkcję do przygotowywania popcornu - sprawdź w instrukcji obsługi.
- Jeśli funkcja jest w Twoim urządzeniu, ale nie działa to przygotuj jego dane, tj. numer PNC (Prod. No.) i numer seryjny (S/N), oraz dokładną datę zakupu.
- Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 749 61 00(Koszt połączenia według stawek Twojego operatora)
- Podczas rozmowy uzyskasz informacje o dalszym przebiegu zgłoszenia lub wskazówki postępowania.