Moja chłodziarka / zamrażarka nie działa

Ostatnia aktualizacja 01.02.2024 12:47

Problem

  • Moja chłodziarka / zamrażarka nie działa
  • Nie można włączyć urządzenia chłodniczego
  • Lodówka nie chłodzi

Dotyczy

  • Chłodziarko-zamrażarki (lodówki)
  • Chłodziarki
  • Zamrażarki

Rozwiązanie

1. Sprawdź, czy urządzenie nie jest wyłączone.

Niektóre z naszych urządzeń są wyposażone w przycisk WŁ/WYŁ. Urządzenie powinno włączyć się po ponownym podłączeniu do prądu, ale może być także konieczne włączenie urządzenia za pomocą panelu sterowania. 

W przypadku urządzeń wyposazonych w pokrętło sterujące - ustaw wartość inną niż "0".

  • Poziom 1 oznacza najwyższą temperaturę
  • Poziom 6 oznacza najniższą temperaturę
  • Poziom 0 oznacza wyłączenie urządzenia

2. Sprawdź, czy wtyczka jest prawidłowo podłączona do gniazdka.

3. Sprawdź, czy w gniazdku jest napięcie.

4. Podłącz inne urządzenie elektryczne do gniazdka sieciowego (np. lampę).

W przypadku braku zasilania sieciowego skontaktuj sie z wykwalifikowanym elektrykiem w celu wyeliminowania usterki.

5. Wyłącz urządzenie, a następnie włącz.

6. Po włączeniu sprawdź czy działa oświetlenie wnetrza lub sprawdź czy słychać odgłos pracującej sprężarki.

Po około 1 godzinie sprawdź temperaturę wewnątrz urządzenia.

7. Jeżeli powyższe porady nie rozwiązały problemu i urządzenie chłodnicze nadal nie działa prawidłowo, skontaktuj się Biurem Obsługi Klienta.

Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.